Váš košík (0)
Pridané do košíku!
Košík je zatiaľ úplne prázdny
Zobraziť košík a k pokladni
Účet

Doprava a platba

Aké sú možnosti dopravy?

Je nám jasné, že rovnako ako vo väčšine športov, aj tu ide o rýchlosť. Snažíme sa, aby sa k tebe vybraná športová výbava dostala čo najskôr.

Všetka doprava i vrátenie tovaru sú zadarmo. Objednávky je možné dopraviť iba na adresu v SR. Neponúkame medzinárodnú dopravu.

Všetok tovar máme na sklade. O prijatí objednávky ťa budeme obratom informovať emailom, v ktorom nájdeš zhrnutí objednávky vrátane celkovej ceny, spôsobu platby, dodania a čísla zásielky.

Ponúkame niekoľko spôsobov doručenia:

PPL - doprava k tebe domov

Ak chceš doručiť balík až domov, potom si vyber doručenie cez PPL. Akonáhle odovzdáme balík spoločnosti PPL, budú ťa o doručení vopred informovať ako emailom, tak SMS správou. Kuriér ti v deň doručenia zavolá, aby s tebou dohodol podrobnosti odovzdania. Ak ti čas nebude vyhovovať, môžeš si ho telefonicky alebo e-mailom zmeniť. Ak ťa dopravca nezastihne, doručí tovar do najbližšieho výdajného miesta.

Doprava je zadarmo, platba za dobierku je 1 EUR. V prípade dobierky môžeš zaplatiť sumu za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri odovzdaní zásielky.

Sledovať svoju zásielku alebo meniť termín doručenia je možné prostredníctvom odkazu na webe PPL (https://www.ppl.cz) po zadaní čísla balíka. Kontaktovať zákaznícku linku PPL môžeš na info@ppl.cz. Prevádzková doba zákazníckeho servisu je v pracovné dni od 8 do 18 hodín, v sobotu od 8 do 16 hodín.

Prevzatie a reklamácie - ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba v jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad.

Zásielkovňa - osobné odber na výdajnom mieste

Objednaný tovar si môžeš osobne vyzdvihnúť do 7 dní na viac ako 2500 výdajných miest po celej SR. Akonáhle odovzdáme balík, dostaneš obratom potvrdzujúci email priamo od Zásilkovna. Po doručení zásielky na tebou zvolené výdajné miesto dostaneš SMS a email s heslom. Od tejto chvíle si môžeš balíček do 7 dní vyzdvihnúť. Lehotu na vyzdvihnutie je možné prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní..

Doprava je zadarmo, platba za dobierku je 1 EUR. V prípade dobierky, prosím, sleduj, či zvolené výdajné miesto umožňuje platbu kartou alebo možno platiť iba v hotovosti.

Sledovať zásielku môžeš prostredníctvom odkazu na webe Zásielkovny (https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search) po zadaní čísla balíka. Kontaktovať zákaznícku linku je možné na telefónnom čísle +421 221 201 135 alebo využi emailovú adresu info@zasielkovna.sk. Prevádzková doba zákazníckeho servisu je v pracovné dni od 8 do 18 hodín.

Aké sú možnosti platby?

Platba kartou cez GoPay

Rýchlo a bezpečne. Platba sa nám pripíše ihneď. Údaje k svojej platobnej karte nezadáváš u nás, ale na zabezpečenej a preverené platobnej bráne spoločnosti GoPay, ktorá platby sprostredkováva. O úspešnom dokončení platby sa ti ihneď zobrazí potvrdenie o vykonanej platbe.

Platobná brána GoPay je prevádzkované na základe povolenia udeleného Českou národnou bankou pre poskytovanie platobných služieb malého rozsahu a zároveň podlieha jej stanovené kontrole. Údaje zo svojej platobnej karty předáváš priamo banke, nie predajcovia. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o tvojej platobnej karte.

V objednávkovom formulári vyber spôsob platby - platobná karta. Po odoslaní objednávky budeš presmerovaný na platobnú bránu, kde budeš vyzvaný k zadaniu údajov o tvojej karte:

  • číslo platobnej karty
  • dátum platnosti karty
  • CVV2 / CVC2 - posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku tvojej karty

Ak platba neprebehne úspešne, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

  • Údaje platobnej karty boli vyplnené zle.
  • Na karte nie je dostatok finančných prostriedkov.
  • Vyčerpaný limit pre internetové transakcie.
  • Nemáš povolené platby na internete - obráť sa na svoju banku a nechaj si tento typ transakcií povoliť.

Online prevod cez vaše internetové bankovníctvo

Pre online platbu cez tvoje internetové bankovníctvo vyber poľa banky, u ktorých máš svoj účet. Po dokončení objednávky budeš presmerovaný na stránky internetového bankovníctva. Bude ti predložený predvyplnený príkaz na úhradu obsahujúci všetky potrebné údaje k platbe, ktorý stačí len potvrdiť.

MojePlatba - rýchly bankový prevod pre klientov Komerční banky
Fio banka - rýchly bankový prevod pre klientov Fio banky
George - rýchly bankový prevod pre klientov Slovenskej Sporiteľne
ČSOB - rýchly bankový prevod cez ČSOB

Dobierka / Platba pri doručení

Čiastku zaplatíš v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky od prepravnej spoločnosti.

Vodiči PPL platíš dobierku pri prevzatí balíka kartou alebo v hotovosti. Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 EUR.

Na zvolenej pobočke Zásilkovna uhradíš balíček pri vyzdvihnutí kartou alebo v hotovosti. Vždy si dopredu over, či je na danej pobočke možné platiť kartou alebo prijímajú iba hotovosť. Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 EUR.