FAQ

Do kedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar?

Tovar nám pošlite do 14tich dní od doby doručenia objednávky. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, bez známok opotrebenia.

Kam môžem vrátiť tovar?

Tovar zašlite na adresu nižšie alebo použite Reklamačný štítok, ktorý nájdete priložený k objednávke. Štítok nalepte na balíček a odneste ho do najbližšej Zásielkovni, ktorá nám balík doručí. Týmto spôsobom neplatíte žiadne poštovné.

Adresa pre zasielanie tovaru
 “VRÁTENIE UnderArmour.sk”
Sklad Zásielkovňa
Muchovo námestie 8
851 01 Bratislava

(Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku)

Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?

Bohužiaľ, neponúkame výmenu tovaru, len vrátenie peňazí. Je potrebné nám tovar vrátiť, my Vám pošleme peniaze a na nový tovar si musíte opäť urobiť objednávku.

Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?

Akonáhle tovar obdržíme, peniaze odosielame do 14tich dní. Vždy sa však snažíme o čo najrýchlejšie odoslanie.

Ako rýchlo odosielate objednávku?

U každého produktu uvádzame, za ako dlho tovar najneskôr odosielame. Reálne môžete očakávať doručenie balíku do 2 -5 pracovných dní. Vždy je treba vyčkať na email, kde sú uvedené všetky informácie.

Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?

Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte platbu Online platba cez GoPay a následne kliknite na Bankový prevod.

Ako zistím, že nákup prebehol správne?

Po realizovaní nákupu obdržíte e-mail s potvrdením objednávky.