Najčastejšie otázky
Do kedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Tovar nám pošlite do 14tich dní od doby doručenia objednávky. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, bez známok opotrebenia.
Kam môžem vrátiť tovar?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Buď doneste tovar na našu predajnu, alebo nám ho pošlite na náš centrálny sklad v Hostivicích
Adresa pre zasielanie tovaru:
“VRATKA”
UnderArmour.sk
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku)
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Bohužiaľ, neponúkame výmenu tovaru, iba vrátenie peňazí. Tovar je potrebné nám vrátiť, my Vám pošleme peniaze a na nový tovar si urobiť opäť objednávku.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Akonáhle tovar obdržíme, peniaze odosielame do 14tich dní. Vždy sa však snažíme o čo najrýchlejšie odoslanie.
Ako rýchlo odosielate objednávku?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Pri každom produkte uvádzame, za ako dlho tovar najneskôr odosielame. Dopravcovia potom obvykle tovar k zákazníkovi doručujú nasledujúci pracovný deň. Vždy je potrebné počkať na email, kde sú všetky informácie uvedené.
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte ako platbu Online platba cez GoPay a následne kliknite na Bankový prevod.
Ako zistím, že nákup prebehol správne?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Po uskutočnení nákupu obdržíte e-mail s potvrdením objednávky.
Môžem zaplatiť tovar až po vyskúšaní?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Áno, pokiaľ si nie ste istí veľkosťou, môžete si tovar objednať domov, vyskúšať si ho a zaplatiť až za 14 dní. Stačí v košíku zvoliť platobnú metódu Twisto.